مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:252022-01-11سياسي

انتشار مستندات شهدا قدرت چانه زنی را افزایش می دهد


رییس دانشگاه کردستان انتشار مستندات را موجب افزایش قدرت چانه زنی دانست و تاکید کرد: در کنار مبارزه اقتصادی و مسلحانه باید مبارزه حقوقی را نیز مورد توجه قرار دهیم و ما هم در دانشگاه کردستان به سهم خود در این زمینه ورود خواهیم کرد.

- با حضور دانشگاه های استان کردستان و با سخنرانی ویژه سردار جعفری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه کردستان برگزار شد.

دکتر رحمت صادقی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: کسانی که فداکاری کرده و در راه نجات جامعه بشری تلاش کرده اند جایگاه بسیار رفیعی دارند.

وی افزود: چنان که در قرآن نیز اشاره شده اگر اندیشمندان مسئول و متعهدی در این دنیا نباشند که با فساد و تباهی مبارزه کنند، جامعه هرگز از ظلم و تباهی پاک نخواهد شد و صد البته چنین اندیشمندان و رهبران مسئول و متعهدی هستند که جامعه را از تباهی مصون می کنند.

وی انتشار مستندات را موجب افزایش قدرت چانه زنی دانست و تاکید کرد: در کنار مبارزه اقتصادی و مسلحانه باید مبارزه حقوقی را نیز مورد توجه قرار دهیم و ما هم در دانشگاه کردستان به سهم خود در این زمینه ورود خواهیم کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فرهنگیان، نماینده ولی فقیه در دانشگاه کردستان اظهار کرد: کسی که عمر و زندگی و جوانی خود را وقف خدا کند، خدا هم چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مستندات شهدا قدرت چانه زنی را افزایش می دهد

انتشار مستندات شهدا قدرت چانه زنی را افزایش می دهد