مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:102022-01-11سياسي

پیش بینی ایجاد اشتغال برای 1500 نفر در شهرستان ایجرود


سرپرست فرمانداری ایجرود، از پیش بینی ایجاد 1500 شغل جدید در این شهرستان خبر داد.

- روح الله جعفری روز گذشته (20 دی ماه) در جلسه ویدئوکنفرانسی قرارگاه جهادی وزارت کشور که با حضور فرمانداران 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور برگزار شد، گفت: تا به امروز و با همکاری صندوق پیشرفت و آبادانی و بنیاد برکت، در مرحله اول 300 فقره طرح اشتغال زایی مورد بررسی قرار گرفته است که از این میزان 120 طرح موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

وی در این جلسه که با دستور کار تشریح روند آغاز عملیات اجرایی پیشرفت و آبادانی در روستاهای هدف برگزار شد، افزود: در مرحله دوم این طرح نیز اعطای تسهیلات به 300 فقره طرح در دستور کار قرار گرفته است که به ازای هر طرح برای 2.

5 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی این شهرستان، سندی توسط فرمانداری تهیه و در شورای اجتماعی استانداری به تصویب رسیده که در این طرح برای کاهش چهار آسیب طلاق، اعتیاد، فقر و بیکاری برنامه های عملیاتی در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایجرود با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای پیشرفت این منطقه، خاطرنشان کرد: در حوزه زیربنایی و توسعه متوازن، سند توسعه منظومه های روستایی تهیه و به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسیده است که این سند مبنای اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ایجاد اشتغال برای 1500 نفر در شهرستان ایجرود

پیش بینی ایجاد اشتغال برای 1500 نفر در شهرستان ایجرود