مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:052022-01-11اقتصادي

قصه پرغصه غول های صنعتی اراک/صورت آذرآب با سیلی سرخ است


شرکت صنایع آذرآب فعالیت خود از سال 1368 در اراک آغاز کرد و با بهره برداری از 89 میلیون دلار ماشین آلات وارداتی و بیش از 50 میلیارد ریال تجهیزات و آموزش بیش از 2000 کارشناس و تکنسین و کارگر ماهر در مدت کوتاه توانست با همکاری در طرح های بزرگ ملی مانند ساخت دیگ .

- ایسنا/مرکزی شرکت صنایع آذرآب فعالیت خود از سال 1368 در اراک آغاز کرد و با بهره برداری از 89 میلیون دلار ماشین آلات وارداتی و بیش از 50 میلیارد ریال تجهیزات و آموزش بیش از 2000 کارشناس و تکنسین و کارگر ماهر در مدت کوتاه توانست با همکاری در طرح های بزرگ ملی مانند ساخت دیگ های بخار نیروگاه حرارتی شهید رجایی، نیروگاه سیکل ترکیبی قم، نیروگاه شازند و همچنین ساخت مخازن، مبدل ها و برج ها در پروژه های واحد روغن سازی پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه گاز کنگان، مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه شازند نقش موثری را در توسعه صنایع نفتی ایران ایفا کند.

آذرآب در دهه های 70 و 80 توانست توسعه صنعتی را در کشور رقم بزند، اما دهه 90 را به تلخی پشت سر گذاشت، تلخی که همچنان تبعات آن را لمس می کند و ظاهرا تمامی ندارد.

همزمان در دورانی که هپکو به گِل نشست، نفس های آذرآب نیز به شماره افتاد، اوضاع هر روز بدتر از روز قبل بود و همین امر اعتراضات کارگری را رقم زد به طوری که در پاییز 98 بدنبال اعتراضات کارگری، روزهای ناگوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پرغصه غول های صنعتی اراک/صورت آذرآب با سیلی سرخ است

قصه پرغصه غول های صنعتی اراک/صورت آذرآب با سیلی سرخ است