مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:052022-01-11سياسي

پزشکیان: پزشک خصوصی دارای درآمد میلیاردی نمی تواند در بخش دولتی به فکر محرومان باشد


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سوال بنده از وزیر و نمایندگان این است که آیا کسی که در بیرون چند صد میلیارد درآمد دارد و دارای کلینیک خصوصی یا بیمارستان است و خارج از تعرفه ها در حال کار بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی سه شنبه ( 21 دی ماه) در تشریح سوال خود از بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان کشور، اظهار داشت:کسانی که در بیمارستان ها یا کلینیک های خصوصی کار می کنند نمی توانند سکان دار نظام و کشور یا سازمانی باشند.

وی ادامه داد: اولویت این نظام کمک به محرومین و مستضعفان است همان طور که مقام معظم رهبری می فرمایند که باید ساختاری درست شود که بیماران فقط دغدغه بیماری و درد را داشته باشند نه چیز دیگر.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سوال بنده از وزیر و نمایندگان این است که آیا کسی که در بیرون چند صد میلیارد درآمد دارد و دارای کلینیک خصوصی یا بیمارستان است و خارج از تعرفه ها در حال کار بوده و اگر اکنون سیستم را به دستان آن بسپاریم می تواند در این محیط کار کند؟ پزشکیان تصریح کرد: کسی که می خواهد خدمتگزار مردم باشد باید خود اصلاح گر باشد این اصلاح باید در رفتار خود باشد قبل از اینکه در گفتار بخواهد ثابت بکند اینکه حرفی از شهدا و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: پزشک خصوصی دارای درآمد میلیاردی نمی تواند در بخش دولتی به فکر محرومان باشد

پزشکیان: پزشک خصوصی دارای درآمد میلیاردی نمی تواند در بخش دولتی به فکر محرومان باشد