مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:502022-01-11سياسي

امین موقوفات کیست؟


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه احصای درآمد واقعی موقوفات نیازمند امینی است که در موقوفات منصوب می شود، گفت: تا امروز حدود 11 نفر امین موقوفات در استان منصوب شده است.

- حجت الاسلام مختار کرمی صبح امروز (21 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امین می تواند با پیگیری به روزرسانی اجارات و سرقفلی ها، حق و حقوقی که باید نسبت به موقوفات داده شود را به دست آورد؛ امین ها حلقه وصل هستند تا با همکاری و همیاری ادارات اوقاف گام های بزرگی در راستای ترویج سنت حسنه وقف گام بردارند.

وی با اشاره به نقش نصب امین در موقوفات، تصریح کرد: از این طریق نیات واقفان بهتر مدیریت شده و بر این اساس عواید به دست آمده موقوفات ارتقا یافته و ارقام ناچیز درآمدهای برخی موقوفات تبدیل به درآمدهای کلان شده و در این راستا می توانیم خدمت رسانی بهتری در راستای اجرای نیات واقفان و وظایف محوله خودمان در سطح استان داشته باشیم.

تا امروز حدود 11 نفر امین موقوفات در استان منصوب شده است.

این مسئول با بیان این که امین موقوفات استان در راستای احیای موقوفات از افراد مورد اعتماد و حتی الامکان آشنا با وقف و موقوفات نصب شده اند، گفت: احصای درآمد واقعی حاصل از موقوفات، نیازمند مشارکت فعال و ادامه دار امین های موقوفات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین موقوفات کیست؟

امین موقوفات کیست؟