مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:502022-01-11سياسي

مسئولان همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت های کرونایی را فراموش نکنند


رییس اتاق اصناف مرکز هرمزگان، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به دغدغه های اصناف در شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: انتظار می رود، متولیان امر همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت های کرونایی را به فراموشی نسپرده و برای جبران برنامه ریزی و اقدام کنند.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق اصناف مرکز هرمزگان، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به دغدغه های اصناف در شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: انتظار می رود، متولیان امر همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت های کرونایی را به فراموشی نسپرده و برای جبران برنامه ریزی و اقدام کنند.

علی باصره در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مغفول ماندن دغدغه های اصناف و بازاریان هرمزگان اظهار کرد: توجه ویژه دولت مردان انقلابی و نمایندگان مجلس به مطالبات به حق بازاریان از درخواست های اصلی و اولویت نخست اتاق اصناف هرمزگان است.

.

وی در ادامه به ظرفیت های عظیم جامعه اصناف و بازاریان اشاره کرد و افزود: اصناف چه پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چه پس از آن همیشه یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند و یکی از پشتوانه های اصلی نظام به شمار می روند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران ضمن بیان اینکه ارزش و اهمیت اصناف و کسبه در دین مبین اسلام بسیار بالا است، افزود: 40 هزار کسبه در استان و 20 هزار واحد صنفی در مرکز هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت های کرونایی را فراموش نکنند

مسئولان همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت های کرونایی را فراموش نکنند