مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:452022-01-11دانش

الحاق دانشگاه گلپایگان، طرحی برای پیشرفت یا توقف؟


طرح الحاق دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان به دانشگاه صنعتی اصفهان، براساس آمایش و طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی اجرا شد، اما این طرح واکنش های مختلفی را برانگیخته است، - وزیر علوم نیز در تازه ترین اظهارنظر در خصوص این الحاق، از بازرسی و بررسی بیشتر این طرح خبر داد.

طرح الحاق دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان به دانشگاه صنعتی اصفهان، براساس آمایش و طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی اجرا شد، در حالی که مسئولان وزارت علوم، هدف از اجرای این طرح را ارتقای دانشکده می دانند، اما برخی از کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشکده خواستار لغو این الحاق هستند و اکنون وزیر علوم در تازه ترین اظهار نظر در خصوص این الحاق، از بازرسی و بررسی بیشتر این طرح خبر داد.

هدف از الحاق این دانشکده و سایر دانشکده های الحاق شده به دانشگاه صنعتی اصفهان و دیگر دانشگاه ها به عنوان دانشگاه بزرگ تر، رشد و ارتقای کیفی آنها اعلام شده و به این ترتیب است که دانشگاه های بزرگ تر بر مسائلی مانند اعضای هیئت علمی، کیفیت کار آموزش و پژوهش در این دانشکده ها نظارت داشته باشد و تجربه های خود را به صورت مشاوره در اختیار آنها قرار دهند.

بر اساس اعلام دفتر همکاری های بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله اهداف طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی، خروج آنها از پراکندگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق دانشگاه گلپایگان، طرحی برای پیشرفت یا توقف؟

الحاق دانشگاه گلپایگان، طرحی برای پیشرفت یا توقف؟