مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:302022-01-11سياسي

انسداد 340 حلقه چاه غیرمجاز در گلستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 340 چاه غیرمجاز در استان گلستان پر و مسلوب المنفعه شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سیدمحسن حسینی با بیان اینکه نجات آب باید دغدغه همه افراد جامعه باشد، اظهار کرد: این اقدام در راستای حفاظت از منابع آبی و صیانت از منافع دارندگان چاه مجاز، توسط ادارات منابع آب شهرستان ها و با همکاری و نظارت دادستانی و نیروی انتظامی صورت پذیرفت که جا دارد از همت این عزیزان سپاسگزاری کنم.

وی تصریح کرد: یکی از منابع مهم و کمیاب استان، منابع آبی است که حفاظت از آن عزم جدی را می طلبد و وجود چاه های غیرمجاز و برداشت بی رویه از آنها مشکل بزرگی است که هم آبخوان ها را مورد تهدید قرار داده و هم منافع دارندگان چاه مجاز که در زمینه های اقتصادی سرمایه گذاری کرده اند را با مشکلات اساسی مواجه می کند، لذا باید با آن مقابله جدی داشت.

*چاه های غیرمجاز یکی از عوامل اصلی اختلال در تعادل منابع و مصارف آب زیرزمینی است حسینی افزود: همچنین با توجه به کاهش بارش ها در سال جاری و تداوم خشکسالی، لازم است حتی برداشت آب از چاه های مجاز هم بیشتر کنترل شوند تا بیشتر از مجوز صادره برداشت صورت نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 340 حلقه چاه غیرمجاز در گلستان

انسداد 340 حلقه چاه غیرمجاز در گلستان