مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:052022-01-11سياسي

حل مشکل انتقال اسناد منازل مسکن مهر نطنز


سرپرست فرماندارب شهرستان نطنز گفت: مالکان مسکن مهر سریعاً در اداره راه و شهرسازی پرونده تشکیل دهند تا پس از تکمیل مدارک و امضای قرارداد عرصه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نسبت به نقل وانتقال ثانویه اسناد اعیانی اقدام شود.

- محمد عباس ظریفی سرپرست فرمانداری شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگار فارس نطنز در خصوص موضوعات مهم پیگیری شده در سطح شهرستان اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در شهرستان موضوع نقل وانتقال اعیانی مسکن مهر بود که با تشکیل جلسه و تأکید بر حل مشکل مقرر شد مالکین محترم مسکن مهر سریعاً در اداره راه و شهرسازی پرونده تشکیل و پس از تکمیل مدارک و امضای قرارداد عرصه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نسبت به نقل وانتقال ثانویه اسناد اعیانی اقدام خواهد شد.

وی افزود: موضوع دوم مهم شهرستان تشکیل کمیته فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پس از 3 ماه بود که در این کمیته ضمن تأکید بر حل مشکلات واحدهای  صنعتی تأکید شد که صنایع به هیچ عنوان نباید به آرامش و سلامت مردم آسیب بزنند.

ظریفی تصریح کرد: به منظور ایجاد اشتغال های جدید و افزایش سرمایه گذاری و امکان احداث واحدهای صنعتی غیر آلاینده راه حل مناسب ارائه و با توجه به کاهش منابع زیرزمینی آب و همچنین دغدغه های شهروندان در بحث های زیست محیطی، این مهم در سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل انتقال اسناد منازل مسکن مهر نطنز

حل مشکل انتقال اسناد منازل مسکن مهر نطنز