مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:052022-01-11سياسي

روز بسیج رسانه یادآور نقش انقلابی، راهبردی و معنادار رسانه‎ها است


«محمد علینظری» رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در پیامی به شرح زیر فرا رسیدن 21 دی ماه سالروز شهادت خبرنگار بسیجی غلامرضا رهبر در عملیات کربلای 5 که به نام روز بسیج رسانه نام گذاری شده را به جامعه رسانه ای استان ایلام تبریک گفت.

- ایسنا/ایلام محمد علینظری رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در پیامی به شرح زیر فرا رسیدن 21 دی ماه سالروز شهادت خبرنگار بسیجی غلامرضا رهبر در عملیات کربلای 5 که به نام روز بسیج رسانه نام گذاری شده را به جامعه رسانه ای استان ایلام تبریک گفت.

21 دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر ونیز سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه، یادآور نقش انقلابی، راهبردی و معنادار رسانه‎ها و اهالی آن در پیشبرد و معرفی شایسته انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان است و این همان رسالت یک رسانه انقلابی است که از روحیه بسیجی نشأت گرفته است و به زیبایی این روز عزیز به نام روز بسیج رسانه نامگذاری شده است.

اینجانب ضمن درود به ارواح مطهر شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به‎ویژه روح بلند شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر که با بصیرت و شجاعت در راه اطلاع‎رسانی انقلابی در عملیات غرورآفرین کربلای 5 در سال 1365 به شهادت رسید، این روز را به تمامی اصحاب خدوم و بابصیرت رسانه‎های استان ایلام تبریک عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بسیج رسانه یادآور نقش انقلابی، راهبردی و معنادار رسانه‎ها است

روز بسیج رسانه یادآور نقش انقلابی، راهبردی و معنادار رسانه‎ها است