مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 04:302022-01-11اقتصادي

5 مصوبه جلسه شورای عالی مسکن در موضوع زمین/استاندارها مکلف به تامین زمین نهضت ملی


بر اساس جزییات دومین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور در اجرای پروژه حمایتی مسکن مشتمل بر طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن دریافت عوارض ناشی از ارزش افزوده تغییر کاربری زمین یا الحاق به محدوده توسط شهرداری ها مجاز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به استناد جزییات صورتجلسه و مصوبات دومین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور پیرامون مسئله زمین، استانداران سراسر کشور موظفند بر اساس ماده 17 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آیین نامه شرح وظایف تفصیلی شورای مسکن استان در راستای تامین کمبود زمین مورد نیاز استان بر اساس برنامه های ابلاغی تامین مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی نسبت به تشکیل کمیته تامین زمین با ریاست استاندار و برگزاری جلسات آن به صورت ماهیانه با حضور دستگاه های ذیربط و تامین کل اراضی مذکور تا پایان سال جاری اقدام کنند.

همچنین بررسی و تصویب پیشنهادات مربوط به تغییر کاربری و الحاق به محدوده در اجرای نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت و اراضی دولتی از طریق شورای برنامه ریزی استان صورت می پذیرد و به عنوان مصوبه نهایی تلقی می شود.

*تکلیف تامین زمین نهضت ملی مسکن بر عهده استاندارها علاوه بر این مسئله استانداران مکلفند برای تامین زمین مورد نیاز برنامه های حوزه مسکن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مصوبه جلسه شورای عالی مسکن در موضوع زمین/استاندارها مکلف به تامین زمین نهضت ملی

5 مصوبه جلسه شورای عالی مسکن در موضوع زمین/استاندارها مکلف به تامین زمین نهضت ملی