مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 02:452022-01-10پزشكي

مشوق های جدید برای فراگیری بیشتر نسخه الکترونیک/ارائه تسهیلات بدون ضامن به پزشکان


محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تاثیرات رواج نسخه الکترونیکی در کشور و حذف نسخ کاغذی گفت: - ناصحی گفت: نسخه الکترونیک می تواند جلوی قاچاق دارو را بگیرد، ایجاد سابقه درمانی افراد و بررسی استانی بیماری ها نیز با شکل گیری پرونده الکترونیک امکان پذیر خواهد شد.

محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تاثیرات رواج نسخه الکترونیکی در کشور و حذف نسخ کاغذی گفت: الکترونیکی شدن خدمات سلامت یکی از موضوعات مهمی است که حداقل در دو دهه گذشته در برنامه های مختلف توسعه پنجم و ششم و بودجه سال های 1399 و 1400 آمده است.

وی افزود: متاسفانه در 18 سال گذشته نسخه الکترونیک، نظام ارجاع الکترونیک، پزشک خانواده مبتنی بر مباحث پرونده الکترونیک همواره گفته شده، ولی به مرحله اجرا هرگز نرسید، چون دشوار است که نظامی سنتی که به نسخه کاغذی عادت کرده است به یکباره به نظام الکترونیکی واحد تبدیل شود.

مدیرعامل بیمه سلامت اضافه کرد: در گذشته زیرساخت های لازم برای این طرح نبوده و در حال حاضر نیز خوشبختانه تا حدودی این زیرساخت های توسعه پیدا کرده است به طوری که در برخی از استان ها که به ظاهرا هیچگونه زیرساختی ندارند همچون کردستان، ایلام، سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های جدید برای فراگیری بیشتر نسخه الکترونیک/ارائه تسهیلات بدون ضامن به پزشکان

مشوق های جدید برای فراگیری بیشتر نسخه الکترونیک/ارائه تسهیلات بدون ضامن به پزشکان