مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 20:052022-01-10ورزشي

دانشگاه لرستان و باشگاه خیبر، دو ظرفیت مهم علمی - ورزشی لرستان


سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: باشگاه خیبر و دانشگاه لرستان، هرکدام ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف ورزشی و علمی را دارند و ما باید کوشش کنیم با تقویت همکاری های دوجانبه، - ایسنا/لرستان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: باشگاه خیبر و دانشگاه لرستان، هرکدام ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف ورزشی و علمی را دارند و ما باید کوشش کنیم با تقویت همکاری های دوجانبه، یک مجموعه علمی - ورزشی تشکیل بدهیم.

سیدحسام الدین حجازی، در نشست با مدیران باشگاه خیبر، اظهار کرد: ورزش به ویژه ورزش فوتبال در دنیای امروز یک صنعت است و ارتباط بین دانشگاه و بخش صنعت ورزش باید گسترش یابد.

وی عنوان کرد: باشگاه خیبر یکی از ظرفیت های مهم ورزشی و فرهنگی استان و تلاش ما به عنوان مجموعه دانشگاه لرستان این است که ورزش را هرچه بیشتر و بهتر به صورت روش مند و علمی، توسعه بدهیم.

حجازی بیان کرد: باشگاه خیبر و دانشگاه لرستان، هرکدام ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف ورزشی و علمی را دارند و ما باید کوشش کنیم با تقویت همکاری های دوجانبه، یک مجموعه علمی - ورزشی تشکیل بدهیم.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد: براساس توافقات به عمل آمده، باشگاه خیبر در ساخت آکادمی ورزشی دانشگاه لرستان مشارکت فعال خواهد داشت که یک زیرساخت ورزشی برای استان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه لرستان و باشگاه خیبر، دو ظرفیت مهم علمی - ورزشی لرستان

دانشگاه لرستان و باشگاه خیبر، دو ظرفیت مهم علمی - ورزشی لرستان