مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 17:402022-01-10سياسي

روحانیت و سپاه پاسداران مولفه اقتدار در ایران اسلامی است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران به سبب ویژگی ها در زمینه خدامحوری، ولایت مداری، دانش و روحیه جهادی به عنوان نهاد مهم و مولفه اقتدار در ایران اسلامی است.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران به سبب ویژگی ها در زمینه خدامحوری، ولایت مداری، دانش و روحیه جهادی به عنوان نهاد مهم و مولفه اقتدار در ایران اسلامی است.

آیت الله صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتحاد روحانیت سپاه در همه رده ها را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران استان بوشهر با اتحاد و همدلی به عنوان نماد ولایت مداری در عرصه فکری، رفتاری و جهادی معرفی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه 2 عنصر در نظام جمهوری اسلامی ایران و محاسبات بین المللی به عنوان مولفه قدرت، مهم و حیاتی محسوب می شوند افزود: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران به سبب ویژگی ها در زمینه خدامحوری، ولایت مداری، دانش و روحیه جهادی به عنوان نهاد مهم و مولفه اقتدار در ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت و سپاه پاسداران مولفه اقتدار در ایران اسلامی است

روحانیت و سپاه پاسداران مولفه اقتدار در ایران اسلامی است