مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 17:002022-01-10پزشكي

گسترش همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با کشور عراق در گردشگری سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، داوود خوش شکن سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سفر به کشور عراق با مسئولان عتبات عالیات، - سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه ریزی و رایزنی با کشور عراق در راستای گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، داوود خوش شکن سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سفر به کشور عراق با مسئولان عتبات عالیات، پزشکان مقیم و سرکنسول ایران در عراق در خصوص فرآیند معرفی حوزه های گسترده درمان در مشهد به زائرین عراقی تبادل نظر شد.

وی افزود: با اشاره به افزایش برنامه های نظارتی از کلینیک ها و مراکز خصوصی خاطر نشان کرد: ما به دنبال اصلاح برخی فرآیند ها و آسیب ها در بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت هستیم و امیدواریم بتوانیم سطح رضایتمندی بین زائرین بارگاه رضوی را ارتقا ببخشیم.

خوش شکن در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و پتانسیل بالای بهداشتی و درمانی این شهر یکی از مقاصد گردشگران سلامت از کشور های مجاور است و تا کنون 15 بیمارستان دولتی و خصوصی مشهد موفق به کسب مجوز IPD و ارائه خدمات به بیماران گردشگر سلامت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با کشور عراق در گردشگری سلامت

گسترش همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با کشور عراق در گردشگری سلامت