مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:502022-01-10ورزشي

به رفع تعلیق جودو ایران خوشبین هستیم


دبیر فدراسیون جودو با اشاره به تلاش ها برای رفع تعلیق جودو ایران، گفت: آخرین تلاش ما دوم آذرماه در دادگاه عالی ورزش بود که تیم حقوقی ما خیلی خوب دفاع کرد و خیلی خوشبین هستیم تا نتیجه ای که حق جودو ایران است، - به دست بیاید.

صدیقه کعبی زاده در گفت و گو با ایسنا در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ جودو کشور، اظهارکرد: امیدوارم برگزاری این رقابت ها به جودو خوزستان کمک کند تا به روزهای طلایی خود برگردد.

استقبال خوبی از این رویداد در اهواز شده است و حدود 300 ورزشکار شرکت کننده داریم که نفرات برتر پای سکو جوایز خود را دریافت می کنند.

وی بیان کرد: از سه ماه قبل این تمایل در هیات جودو خوزستان برای میزبانی از این رویداد وجود داشت و فدراسیون هم تمایل داشت که یک اتفاق خوب برای جودو خوزستان رقم بخورد که همین نیز باعث شد که میزبانی به خوزستان برسد که جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و تمام ارگان هایی که در برگزاری این رقابت ها به نحو مطلوب و در شان نام سردار دل ها همکاری داشتند، تشکر می کنم.

دبیر فدراسیون جودو گفت: خوزستان پیشینه بسیار خوب در ورزش کشور دارد و یکی از قطب های پورزش کشور محسوب می شود و علاقه مند هستیم که رشته المپیکی جودو در خوزستان نیز به روزهای طلایی اش برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رفع تعلیق جودو ایران خوشبین هستیم

به رفع تعلیق جودو ایران خوشبین هستیم