مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:452022-01-10اجتماعي

تعطیلی سنگ شکن معادن و کارخانه های آسفالت آبیک تا اطلاع ثانوی


فرماندار شهرستان آبیک از تعطیلی سنگ شکن معادن و کارخانه های آسفالت این شهرستان به دلیل آلودگی هوا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

- شهرام احمدپور در حاشیه بازدید از معادن شمال شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران آبیک اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته هوای پاک استان قزوین، از امروز سنگ شکن معادن و کارخانه های آسفالت شهرستان آبیک و زنگ ورزش مدارس شهرستان هم تعطیل شده اند.

وی افزود: گرچه میزان آلودگی هوا امروز لحظه ای بالا بود اما مدارس شهرستان آبیک به دلیل اینکه شاخص آلودگی هوا خیلی بالا نبود و امتحانات حضوری بود، مدارس باز بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: سنگ شکن های معادن شهرستان آبیک به دلیل حاکم بودن وارونگی هوا، جو ناسالم و آلودگی زیاد، تعطیل شده اند که تاکید شده مسیر تردد کامیون ها در معادن آب پاشی شود.

احمدپور اضافه کرد: تا اطلاع ثانوی و بهبود هوای شهر و شهرستان آبیک، فعالیت کارخانه های آسفالت و سنگ شکن معادن تعطیل و متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک شاخص 24 ساعته هوای آبیک، 157 بوده است.

این مسئول اذعان کرد: احتمال ایجاد جوی ناپایدار با ورود سامانه بارشی جدید تا ساعات پایانی شب به استان قزوین و شهرستان آبیک وجود دارد که با ورود این سامانه، شاهد هوای پاک و سالم در شهرستان خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی سنگ شکن معادن و کارخانه های آسفالت آبیک تا اطلاع ثانوی

تعطیلی سنگ شکن معادن و کارخانه های آسفالت آبیک تا اطلاع ثانوی