مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:352022-01-10اقتصادي

ارتباط دانشگاه و صنعت نیازمند گفتمانی شفاف است


رییس جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به اینکه امروزه در برخی کشورها با نسل چهارم دانشگاه مواجه هستیم، گفت: نسل چهارم دانشگاه های برتر جهان با راه اندازی بنگاه ها و شرکت های جدید به تولید تجاری رسیده اند و شاهد پیوند دانش و صنعت در این مراکز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی روز دوشنبه 20 دی ماه در نشست خبری جشنواره ملی امیرکبیر که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزاری شد، با اشاره به اینکه ایده برگزاری جشنواره پایان نامه های کارفرما محور حدود شش سال پیش مطرح و هدف گذاری شد، اظهار کرد: این طرح با تعامل اتاق بازرگانی به مرحله عملیاتی رسید و منجر به راه اندازی جشنواره ملی امیر کبیر شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز با بیان اینکه در حوزه ارتباط میان صنعت، دانشگاه و جامعه به گفتمانی شفاف نیاز داریم، توضیح داد: در گفتمان بین این سه حوزه ضعف هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

با ضعف در این حوزه مواجه هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای ایجاد زبان مفاهمه باید ساختارهای جدید شناسایی و نظامند شوند.

وی با اشاره به اینکه امروزه در برخی کشورها با نسل چهارم دانشگاه مواجه هستیم، گفت: نسل چهارم دانشگاه های برتر جهان با راه اندازی بنگاه ها و شرکت های جدید به تولید تجاری رسیده اند و شاهد پیوند دانش و صنعت در این مراکز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشگاه و صنعت نیازمند گفتمانی شفاف است

ارتباط دانشگاه و صنعت نیازمند گفتمانی شفاف است