مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:252022-01-10سياسي

260 پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر ارسال شد


رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: بیش از 260 پایان نامه و رساله در هفت گروه اصلی به دبیرخانه دومین جشنواره ملی امیرکبیر ارسال شد.

- ، محمد نبیونی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره ملی امیر کبیر در سال گذشته برای اولین بار برگزار شد، امسال دبیر خانه جشنواره شروع به فعالیت و بیش از 260 پایان نامه و رساله تا تاریخ 30 آبان سال 1400 به 7 گروه اصلی به دبیرخانه ارسال شد.

وی بیان کرد: این 7 گروه شامل گروه های فنی و مهندسی، کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی، علوم پزشکی و علوم پایه، دام پزشکی و هنر و معماری بود که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس بنیاد نخبگان استان البرز با بیان اینکه تیم داوری جشنواره ملی امیرکبیر از سراسر کشور بودند، تصریح کرد: بیش از 50 دانشگاه مرکز علم و فن آوری در فرآیند داوری به رؤسای کار گروه ها کمک کردند و نتایج آن در 27 دی ماه در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس معیارهای آکادمیک در هر رشته ای وجود دارد که شش معیار اصلی برای پایان نامه ها در نظر گرفته شده است.

نبیونی با بیان اینکه ادبیات پایان نامه کارفرما محور در کشور در حال نهادینه شدن است، گفت: هدف ما اینست که آن قسمت از رساله ها و طرح های دانشجویی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

260 پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر ارسال شد

260 پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر ارسال شد