مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:152022-01-10سياسي

«مقاومت» یک فرهنگ است/ قانون باید بستر مکتب سلیمانی را فراهم کند


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوری اسلامی گفت: قطعا قانون در جامعه اثرگذار است و می تواند بستر لازم را برای اهداف فراهم کند اما بحث مقاومت در جامعه یک فرهنگ است و به فرهنگ سازی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدرضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوری اسلامی در گفتگو با برنامه سلام سردار رایو مقاومت در رابطه با نقش مجلس برای نهادینه کردن فرهنگ و مکتب سردار سلیمانی گفت: رسانه ها باید وارد ابعاد مختلفی از فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی شوند تا مجلس و قانون گذاران را به تحرک وادار کنند و با دگرگونی نگاه ها، جامعه را از رسالت های هر بخش آگاه ساخته و آن ها را به در این مسیر هدایت کنند.

وی اظهار کرد: علی رغم اینکه قانون در جامعه اثرگذار است و می تواند بسترهایی را برای اهداف مدنظر فراهم کند، اما بحث مقاومت در جامعه یک فرهنگ است و به فرهنگ سازی نیاز دارد، چرا که اگر قانونی در بستر جامعه مقبولیت نداشته باشد و مردم درباره آن توجیه نشده باشند، کاربرد ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوری اسلامی ادامه داد: قانونی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد که جامعه با هدف و محتوای آن آشنا باشد در غیر این صورت پس زده خواهد شد.

بنابراین قانونگذار باید به این نکات توجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مقاومت» یک فرهنگ است/ قانون باید بستر مکتب سلیمانی را فراهم کند

«مقاومت» یک فرهنگ است/ قانون باید بستر مکتب سلیمانی را فراهم کند