مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 15:052022-01-10ورزشي

مدیر انتخابی برای ورزش و جوانان فارس از بهترین انتخاب ها بوده است


مدیر انتخابی برای ورزش و جوانان فارس از بهترین انتخاب ها بوده که با توجه به سابقه مدیریتی او، باید منتظر اثر وضعی در حوزه تحت مدیریتش باشیم.

- ، بنیامین شکوه فر عصر دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان فارس، سوابق حیدر صفرپور در حوزه مدیریت تربیت بدنی علوم پزشکی و هیئت پزشکی ورزشی فارس را در این انتخاب بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: سابقه مدیریتی مدیر جدید نشان می دهد که ورزش را خوب می شناسد و در برگزاری رویدادها و استفاده از ظرفیت ها برای بسط ورزش موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه انتظار از مدیر جدید ادامه مسیر مبتنی بر تقویت ظرفیت های استان است، گفت: فارس همواره نشان داده که ظرفیت تبدیل به قطب ورزشی را دارد و دست یابی به این مهم نیاز به کار و تلاش دارد.

معاون وزیر ورزش وجوانان گفت: انتظار دولتی که با شعار انقلابی و عدالت محوری سرکار آمده، از مدیران منصوبه این است که به نقاط محروم و کم برخوردار توجه بیشتری را داشته باشد و عدالت را در انجام فعالیت ها و توزیع امکانات و توجه به ظرفیت ها لحاظ کنند.

او با بیان اینکه اغلب استعدادهای ورزشی و قهرمانان رشته های ورزشی از مناطق محروم سر بر آورده اند، تاکید کرد که عطف توجه به نقاط محروم و کم برخوردار منجر به شناسایی و معرفی استعدادهای بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر انتخابی برای ورزش و جوانان فارس از بهترین انتخاب ها بوده است

مدیر انتخابی برای ورزش و جوانان فارس از بهترین انتخاب ها بوده است