مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 14:052022-01-10اقتصادي

معرفی انواع درب های اتوماتیک


درگذشته صنایع و کارخانجات مجبور به استفاده از درب های عظیمی بودند که باز و بسته کردن آن ها نیاز به انرژی بسیاری داشت.

این نوع درب ها در بسیاری از مواقع از امنیت پایین و مقاومت کمی بخصوص در برخورد با موانع داخلی و خارجی بودند؛ - همچنین در مواقع اضطراری که سرعت عملکرد بسیار پایین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام آگراداد، همزمان با پیشرفت و گسترش صنایع و تولیدات امنیت، سرعت، بهداشت و حفظ انرژی های محیطی از اهمیت ویژه ای برخوردار شدند که مسئله ای جدی تلقی می شد، همین موضوع تکنولوژی درب های سریع بازشو صنعتی را پایه گذاری نمود این درب ها از فناوری متفاوتی استفاده می کردند که می توانست همه مشکلاتی که قبل از ظهور این درب ها وجود داشت حل نماید.

در تولید درب های سریع بازشو اتوماتیک جدیدترین و بهترین دانش و تکنولوژی ها به کار برده شده است، جنس این مدل درب های صنعتی اتوماتیک پی وی سی پارچه ای می باشد و مزیت های منحصر به فرد همچون قابلیت شست و شو بودن و همچنین سرعت بالا را می توان نام برد به همین خاطر در محیط های که نیاز به بهداشت در اولویت است جایگاه ویژه ای دارند مانند کارخانه تهیه موادغذایی و انبار کارخانه ها و .

ضرورت استفاده از درب های اتوماتیک : صنایع و کارخانجات بزرگ از درب اتوماتیک در بخش های مختلف بخصوص برای سوله ها و محیط ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی انواع درب های اتوماتیک

معرفی انواع درب های اتوماتیک