مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 13:452022-01-10دانش

دانشگاه ها از بهمن ماه به صورت کامل حضوری می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آهنچیان گفت: بازگشایی دانشگاه ها به صورت حضوری، مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا و اخیراً نیز قرارگاه عملیاتی بوده است بنابراین امروز ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها تاکید کرد تا دانشگاه ها از .

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا، ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها تاکید کرد تا دانشگاه ها از بهمن ماه به صورت کامل حضوری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آهنچیان گفت: بازگشایی دانشگاه ها به صورت حضوری، مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا و اخیراً نیز قرارگاه عملیاتی بوده است بنابراین امروز ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها تاکید کرد تا دانشگاه ها از بهمن ماه به صورت کامل حضوری شوند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم افزود: روش اجرای این مصوبه و احتمالاً درخواست هایی که دانشگاه ها در این زمینه دارند در روز چهارشنبه در جلسه ای با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رؤسای دانشگاه ها بررسی می شود تا بر اساس آن وزارت علوم بتواند از مراجعی مانند سازمان برنامه و بودجه برای حمایت از دانشگاه ها و پشتیبانی آموزش حضوری درخواست کمک کرده و هماهنگی لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها از بهمن ماه به صورت کامل حضوری می شوند

دانشگاه ها از بهمن ماه به صورت کامل حضوری می شوند