مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 13:302022-01-10پزشكي

تلاش دانشمندان در جهت توسعه درمانی برای بیماری پارکینسون


محققان دانشگاه باث انگلستان در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند نتایج آزمایش های نشان داده یک پپتید جدید می تواند به عنوان یک پیش ماده دارویی مناسب برای درمان بیماری پارکینسون(که اغلب به خاطر لرزش دست مشخصش شناخته می شود) عمل کند.

- محققان "دانشگاه باث" انگلستان در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند نتایج آزمایش های نشان داده یک پپتید جدید می تواند به عنوان یک پیش ماده دارویی مناسب برای درمان بیماری پارکینسون(که اغلب به خاطر لرزش دست مشخصش شناخته می شود) عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اس تی دی، محققان انگلیسی در مطالعه اخیرشان از وجود یک پپتید شناخته شده برای جلوگیری از خطای پروتیینی که به بیماری پارکینسون منجر می شود خبر داده اند و این موضوع آن پپتید را به یک گزینه مناسب برای تبدیل شدن به درمانی جدید تبدیل می کند.

مولکولی که نویدبخش پیشگیری از بیماری پارکینسون است توسط دانشمندان دانشگاه باث بررسی شده است و این پتانسیل را دارد که به دارویی مناسب برای درمان این بیماری عصبی غیرقابل درمان تبدیل شود.

بیماری پارکینسون یک اختلال مغزی است که بر سلول های عصبی در ناحیه ای از مغز که حرکت را کنترل می کنند، تاثیر می گذارد و سبب لرزش، دشواری در راه رفتن و سایر مشکلات حرکتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشمندان در جهت توسعه درمانی برای بیماری پارکینسون

تلاش دانشمندان در جهت توسعه درمانی برای بیماری پارکینسون