مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 13:252022-01-10سياسي

کارگروه ویژه برای حل مشکلات املاک قولنامه ای و ماده واحده


رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر جهرم گفت: به زودی برای حل و ساماندهی املاک قولنامه ای و ماده واحده، کارگروه ویژه با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس برگزار می شود.

- جهرم - رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر جهرم گفت: به زودی برای حل و ساماندهی املاک قولنامه ای و ماده واحده، کارگروه ویژه با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس تشکیل می شود.

عبدالجواد رحمانیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: تمام جلسات شهرداری و شورا باید خروجی داشته باشد و شهروندان، شاهد دستاوردها و عملکرد شورا و شهرداری در سطح شهر باشند.

وی افزود: به همین منظور به زودی برای حل و ساماندهی املاک قولنامه ای و ماده واحده، جلسه ای توسط کمیسیون حقوقی شورای شهر جهرم با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس و امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار، شهردار، رییس اداره ثبت و دادستان شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی جهرم جهرم بیان داشت: همچنین برای رفع و حل مشکلات شهروندان در این حوزه، کارگروه مشترک بین ادارات مسکن و شهرسازی، ثبت استاد، شهرداری، دادگستری و … ایجاد خواهد شد تا بتوان هر چه سریع تر به این موضوع رسیدگی و ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه برای حل مشکلات املاک قولنامه ای و ماده واحده

کارگروه ویژه برای حل مشکلات املاک قولنامه ای و ماده واحده