مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 13:102022-01-10دانش

دانشگاه ها از بهمن ماه حضوری می شوند/ بررسی نحوه اجرا در روز چهارشنبه


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا، ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها تاکید کرد تا دانشگاه ها از بهمن ماه به صورت کامل حضوری شوند.

- محمدرضا آهنچیان در گفتگو با و اخیراً نیز قرارگاه عملیاتی بوده است بنابراین امروز ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها تاکید کرد تا دانشگاه ها از بهمن ماه به صورت کامل حضوری شوند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم افزود: روش اجرای این مصوبه و احتمالاً درخواست هایی که دانشگاه ها در این زمینه دارند در روز چهارشنبه در جلسه ای با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رؤسای دانشگاه ها بررسی می شود تا بر اساس آن وزارت علوم بتواند از مراجعی مانند سازمان برنامه و بودجه برای حمایت از دانشگاه ها و پشتیبانی آموزش حضوری درخواست کمک کرده و هماهنگی لازم را انجام دهد.

وی افزود: در حقیقت باید یک تعاملی برای قطعی شدن اجرا و نحوه اجرای آموزش حضوری از بهمن ماه صورت گیرد.

وی ادامه داد: کلیات موضوع که بازگشایی حضوری دانشگاه ها است در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت و جلسه روز چهارشنبه نیز بر همین اساس پیش خواهد رفت.

آهنچیان ادامه داد: قرارگاه عملیاتی اخیراً 14 دی جلسه ای داشت و در این جلسه تاکید شد که دانشگاه ها به صورت حضوری بازگشایی شوند، تسهیلاتی مانند مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها از بهمن ماه حضوری می شوند/ بررسی نحوه اجرا در روز چهارشنبه

دانشگاه ها از بهمن ماه حضوری می شوند/ بررسی نحوه اجرا در روز چهارشنبه