مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:402022-01-10اقتصادي

3 اقامتگاه بوم گردی در باجگیران تا پایان امسال بهره برداری می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 3 اقامتگاه بوم گردی در بخش باجگیران شهرستان قوچان تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی سیدجواد موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه با رییس شورای اسلامی شهر، شهردار باجگیران و مدیر میراث فرهنگی قوچان خاطرنشان کرد: 3 اقامتگاه بوم گردی در بخش باجگیران شهرستان قوچان تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.

باجگیران ظرفیت های گردشگری کم نظیری در حوزه طبیعت گردی دارد که بهره برداری از این فرصت برای توسعه اقتصادی و اشتغال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا تا کنون چهار میلیارد و 200 میلیون ریال از محل منابع معاونت سرمایه گذاری این اداره کل برای زیرساخت های گردشگری شهر باجگیران هزینه شده است.

موسوی در ادامه گفت: پروژه های ایجاد زیرساخت های گردشگری با مشارکت شهرداری باجگیران در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به این که طبیعت بکر و سرشار از جذابیت این بخش علاقه مندان زیادی دارد که تمایل دارند اقامت شبانه در این منطقه داشته باشند، 5 موافقت اصولی برای ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای دربادام، شمخال وباجگیران صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اقامتگاه بوم گردی در باجگیران تا پایان امسال بهره برداری می شود

3 اقامتگاه بوم گردی در باجگیران تا پایان امسال بهره برداری می شود