مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:402022-01-10سياسي

ایجاد انبار اموال تملیکی در دشت ورامین یکی از ضرورت های منطقه است


رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به کمبود نیرو در این اداره گفت: ایجاد انبار اموال تملیکی در دشت ورامین یکی از ضرورت های منطقه است.

- ، فضل الله همتیان ظهر دوشنبه و همزمان با دوشنبه های خدمت در دیدار با حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین که با حضور فرمانده بسیج که در اداره تعزیرات حکومتی برگزار شد اظهار داشت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا به صورت مستقل زیر نظر اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در حال انجام وظیفه است.

وی با اشاره به مشکلات و داشتن حداقل نیرو برای رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد: متأسفانه با حجم بالای پرونده های قاچاق، صنفی، غیر صنفی و بهداشتی مواجه هستیم که در این رابطه با کمبود نیرو کارها به کندی انجام می شود در صورتی که زمانی 3 شعبه فعال رسیدگی در این اداره وجود داشت ولی اکنون 2 شعبه برای سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا فعالیت می کنند.

همتیان افزود: نداشتن انبار اموال تملیکی در منطقه برای دپو و نگهداری کالاهای قاچاق از دیگر مشکلات ما است که بعضاً در این رابطه دچار ضرر و زیان شده ایم.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا بهره گیری از نیروهای بسیجی با کمک اداره صمت و جهاد کشاورزی را برای کمک به سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد انبار اموال تملیکی در دشت ورامین یکی از ضرورت های منطقه است

ایجاد انبار اموال تملیکی در دشت ورامین یکی از ضرورت های منطقه است