مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:352022-01-10اجتماعي

سازمان راهداری: نمی توان جاده هراز را بست


منتظر هستیم که گزارش مکتوب ای از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی درباره بازدید از این محدوده آماده شود تا بتوانیم از آن استفاده کرد و اقدامات بعدی را انجام دهیم.

- مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه نمی توان جاده هراز را مسدود کرد، جزییات اقدامات این سازمان و مکاتبات صورت گرفته برای پیشگیری از بروز مشکل و بحران درباره ترک ایجاد شده در کوهستان این محور مواصلاتی مهم را تشریح کرد.

محمدرضا زمانیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درپی کسب اطلاع از ایجاد ترک در کوهستان محور هراز در محدوده آب اسک اقداماتی انجام دادیم.

در وهله نخست با دادگستری و استانداری مازندران مکاتباتی انجام دادیم و درخواست کردیم که فعالیت اماکن تجاری ایجاد شده در پایین دست را که بعضا هم به صورت غیر مجاز در حریم راه احداث شدند، محدود کنند چرا که عامل تجمع مردم و مسافران هستند.

وی افزود: از پلیس راه نیز درخواست کردیم که حداقل تیم ثابتی در این منطقه به صورت شبانه روزی مستقر کند تا در آن منطقه ایجاد ترافیک زنجیره ای در محدوده حدود 500 متری جلوگیری کند.

چرا که در صورت به وجود آمدن چنین ترافیک هایی اگر لغزشی در این نقطه از کوهستان اتفاق بیفتد حوادث جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان راهداری: نمی توان جاده هراز را بست

سازمان راهداری: نمی توان جاده هراز را بست