مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:252022-01-10سياسي

یک بخش ویژه به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) افزوده شد


دبیر علمی جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: با هدف افزایش مشارکت جامعه دانشگاهی کشور در تولید محتوای رسانه ای برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی بخش ویژه پایان نامه ها و رساله های دانشجویی به این جشنواره اضافه شد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر علمی جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: با هدف افزایش مشارکت جامعه دانشگاهی کشور در تولید محتوای رسانه ای برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی بخش ویژه پایان نامه ها و رساله های دانشجویی به این جشنواره اضافه شد.

اکبر نصراللهی اظهار کرد: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در نخستین دوره تجربه موفقی را پشت سر گذاشت و استقبال خوب مخاطبان از این دوره سبب شد برنامه ریزی برای توسعه بخش های آن در دستور کار مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و هیات علمی جشنواره قرار گیرد.

وی ادامه داد: با هدف پویاتر و اثرگذارتر شدن جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) تصمیم گرفته شد جامعه دانشگاهی در تولید محتوای آن نقش آفرینی بیشتری داشته باشند و بر این اساس در دومین دوره جشنواره بخش ویژه پایان نامه ها و رساله های دانشجویی اضافه شد.

نصراللهی به دیگر اهداف اضافه شدن این بخش نیز اشاره کرد و گفت: ترغیب و تشویق دانشجویان به مشارکت علمی در حوزه تولید محتوای رسانه ای مرتبط با ترویج فرهنگ و سیره رضوی، فراهم آوردن زمینه مناسب برای بروز و ظهور خلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بخش ویژه به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) افزوده شد

یک بخش ویژه به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) افزوده شد