مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:202022-01-10اقتصادي

اتخاذ تصمیمات دفعی و آنی مدیران در پایتخت صادرات را متزلزل می کند


استاندار تهران با اشاره به اینکه استانداری برای حمایت از صادر کنندگان آمادگی دارد گفت: اتخاذ تصمیمات دفعی و آنی مدیران در پایتخت صادرات را متزلزل می کند.

- ، محسن منصوری ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران اظهار داشت: استان تهران ظرفیت های بی نظیری دارد، در این زمینه 17 درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند و از طرفی حدود 70 درصد گردش مالی کشور در این استان صورت می گیرد و این دو مؤلفه در کنار استقرار صنایع در این استان ظرفیت های بی بدیلی را برای توسعه صادرات استان تهران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: شرایط خاص کشور را همه می دانیم و همه می دانند که دولت سیزدهم در چه شرایطی کار را تحویل گرفت و گلایه ای هم نداریم با باور به اینکه می توانیم شرایط را تغییر دهیم وارد کارزار شدیم.

استاندار تهران عنوان کرد: امروز این امر ثابت شده که هرچه در فرآیندهای اقتصادی، دولت کمتر دخالت کند، به همان نسبت نتایج بهتری در توسعه و رشد اقتصادی کشور حاصل می شود و این تجربه جهانی است.

منصوری سپس گفت: باید در حلقه های تولید، تجارت و صادرات به نگاه و سیاستگذاری واحد برسیم، در مقاطعی دولت ها سیاست کنترل تورم و در برخی مقاطع دیگر توسعه صادرات و گاهی نیز ایجاد اشتغال را در صادرات مدنظر داشتند، اما اطلاعات دقیق حاکی از این است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تصمیمات دفعی و آنی مدیران در پایتخت صادرات را متزلزل می کند

اتخاذ تصمیمات دفعی و آنی مدیران در پایتخت صادرات را متزلزل می کند