مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:502022-01-10حوادث

پلیس فتا: کلاهبرداری با نام و عنوان سامانه ملی املاک و اسکان کشور


با هوشیاری همکاران در مجموعه پلیس فتا این شیوه و شگرد مجرمانه بلافاصله احصاء و ضمن مسدود سازی تعدادی شماره تلفن و شماره حساب بانکی از مرتکبین اقدام انتظامی و قضایی در جهت برخورد با این متهمین در جریان هستند.

- با هوشیاری همکاران در مجموعه پلیس فتا این شیوه و شگرد مجرمانه بلافاصله احصاء و ضمن مسدود سازی تعدادی شماره تلفن و شماره حساب بانکی از مرتکبین اقدام انتظامی و قضایی در جهت برخورد با این متهمین در جریان هستند.

سرهنگ پاشایی گفت: مجرمان سایبری با ارسال پیامک های تهدید آمیز به هموطنان با نام و عنوان سامانه ملی املاک و اسکان کشور مترصد کلاهبرداری از آنان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر گفت؛ براساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و گزارشات دریافتی از شهروندان گرامی مشخص گردید مجرمان سایبری در ترفندی جدید با سوء استفاده از نام و اعتبار سامانه ملی املاک و اسکان کشور با ارسال پیامک های تهدید آمیز به هموطنان مبنی بر تعیین تکلیف واحدهای مسکونی خالی و ابلاغ بخشنامه های قانونی سازمان مالیاتی کشور مترصد هدایت هموطنان به لینک های جعلی و آلوده به منظور ایجاد دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه فریب خوردگان و یا برداشت غیرمجاز از حساب های مالی آنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: کلاهبرداری با نام و عنوان سامانه ملی املاک و اسکان کشور

پلیس فتا: کلاهبرداری با نام و عنوان سامانه ملی املاک و اسکان کشور