مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:002022-01-10سياسي

دانشگاه می تواند در اجرای سند تحول دولت نقش اثرگذاری را ایفا کند


در سند تحول دولت، 37 موضوع مشخص شده و مسائل و معضلات جامعه نیز در آن مطرح شده است که دانشگاه می تواند نقش اثرگذاری را ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمدحسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در آیین اختتامیه چهارمین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار که امروز دوشنبه 20 دی ماه در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی نسبت به برگزاری این همایش اظهار کرد: عظمت اخلاق پیامبر اسلام به تعبیر قرآن به گونه ای است که به طور کرار از ایشان تجلیل و تکریم صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق یک اصل و ارزش است، افزود: نگاه اسلام به اخلاق ، ابزاری ، منفعت طلبانه و سودجویانه نیست بلکه بحث اخلاق در اسلام منشا قلبی و واقعی دارد از این رو اصول اخلاق مداری باید در فرد نهادینه شود و رعایت اصول اخلاقی مشروط به منفعت نباشد.

حسینی تصریح کرد: در نظام سرمایه داری آداب و رفتار به کارکنان و مدیران آموزش داده می شود، تا مشتری مدار باشند، اما این رفتار بر اساس منفعت شخصی و سازمانی است،  اما اسلام فراتر از این مسائل به اخلاق پرداخته است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه با حفظ شدن کرامت انسانی، بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی در جامعه که به دلیل سرخوردگی ، تحقیر و سرکوب ایجاد می شوند، مشاهده نخواهد شد، خاطر نشان کرد: اصول اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه می تواند در اجرای سند تحول دولت نقش اثرگذاری را ایفا کند

دانشگاه می تواند در اجرای سند تحول دولت نقش اثرگذاری را ایفا کند