مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:552022-01-10اقتصادي

رونمایی از یک محصول انحصاری مدرن در صنعت پلاستیک ایران و خاورمیانه


شرکت پناد پلاستیک که پیش از این در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی 220 لیتری (پلی اتیلن) فوق سنگین، رتبه یک را به خود اختصاص داده بود، از محصول تازه خود؛ - این محصول که می توان از آن به عنوان تحولی مهم در صنعت کشور نام برد، 100 در صد ایرانی است و بر اساس نیازهای روز و با کیفیتی بالا تولید شده است.

این دستاورد نوآورانه که هم اکنون در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار گرفته است، حاصل تلاش گسترده تیم تحقیقات بازار و تیم توسعه محصول شرکت پناد پلاستیک است که با طی پروسه مطالعاتی و بررسی نقاط ضعف و قوت بشکه های فلزی و سنتی به عنوان جایگزینی برای آنها تولید شده است.

بهترین ماشین آلات مدرن از کشور آلمان از سوی دیگر، شرکت تولیدی پناد پلاستیک با وارد کردن ماشین آلات مدرن از کشور آلمان، گام های مهمی نیز در زمینه تامین انواع بشکه با کارایی و کیفیت بالا برداشته است.

دستاورد تازه این شرکت در بخش تولید محصولات و بومی کردن تازه ترین فناوری جهانی صنعت پلاستیک در کشور است.

بشکه فلزیPLD-9000 چیست؟ شرکت پناد پلاستیک در تولید نسل تازه ای از محصولات خود به عنوان یک محصول انحصاری، با ادغام چند لایه از بهترین آلیاژهای فلزی و مواد درجه یک پلاستیک، محصولی ترکیبی از فناوری مدرن، عرضه کرده که تحولی تازه در توسعه صنعت پلاستیک کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یک محصول انحصاری مدرن در صنعت پلاستیک ایران و خاورمیانه

رونمایی از یک محصول انحصاری مدرن در صنعت پلاستیک ایران و خاورمیانه