مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:452022-01-10سياسي

شورای عالی شهرسازی و معماری با الحاق 680 هکتار به شهر همدان موافقت کرد


استاندار همدان از موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با الحاق 680 هکتار به شهر همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار همدان در سفر به تهران و در ادامه پیگیری امور و مسائل استان در پایتخت، به طور ویژه طرح جامع شهری همدان را پیگیری کرد.

   در این سفر، با حضور در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، طی دیدار و رایزنی های که استاندار همدان با این شورای عالی انجام داد، موفق شد، امروز دوشنبه 20دی ماه 1400، موافقت شورای عالی در راستای الحاق 680 هکتار از اراضی شورین به طرح جامع شهری همدان را دریافت کند.

 استاندار همدان در این راستا گفت: طی رایزنی ها و پیگیری هایی که انجام شد، امروز به دنبال حضور در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، الحاق 680 هکتار از اراضی دولتی واقع در محدوده اراضی شورین، در دستور کار قرار گرفت و در نهایت، با توجه به گزارشی که به طور مبسوط ارائه شد، موفق به موافقت این اراضی به طرح جامع شهری همدان شدیم.

  علیرضا قاسمی فرزاد، در ادامه گفت: موضوع الحاق 680 هکتار از اراضی شورین، در فرآیند طرح جامع شهری همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با توجه به سیاست و برنامه نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم، طی مکاتباتی که انجام گرفت، درخواست شد تا این الحاق صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی شهرسازی و معماری با الحاق 680 هکتار به شهر همدان موافقت کرد

شورای عالی شهرسازی و معماری با الحاق 680 هکتار به شهر همدان موافقت کرد