مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:452022-01-10سياسي

لزوم بازگشایی مساجد ایلام برای اقامه نماز


امام جمعه ایلام بر لزوم بازگشایی مساجد ایلام برای اقامه نماز تاکید کرد و گفت: باید به سمت اقامه نماز جماعت در سطح مساجد حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مدت بسیار طولانی است که مساجد تعطیل و یا نیمه تعطیل بوده است، شرایط جدید ما این اقتضا را دارد که مساجد گشایش یافته و به سمت اقامه نماز جماعت در سطح مساجد حرکت کنیم.

امام جمعه ایلام یادآور شد: درب مساجد باید باز باشد و اذان در سه وعده از مناره های مساجد با صدایی متوسط که موجبات مزاحمت نشود، پخش شود.

وی گفت: در یک شهر شیعه نشین باید اذان در مساجد، تکایا و حسینیه ها پخش شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر ساماندهی ائمه جماعت در سطح ادارات و مساجد، گفت: به گونه ای برنامه ریزی شود که اقامه نماز جماعت در سه وعده در سطح مساجد شکل بگیرد، بنده خودم برای اقامه نماز صبح هر چه در توان داشته باشم دریغ نخواهم کرد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: روحانیون، طلاب، اصحاب رسانه، صدا و سیما و فضای مجازی و تریبون داران یک فضاسازی مناسب برای محوری کردن مسجد و ارتباط با خدا داشته باشند و برای اجرای برنامه ها دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: شهرداری در بحث فضاسازی شهری و نصب پلاکارد و بنر خوب عمل می کند اما در حوزه تبیین و نهادینه کردن امور فرهنگی آنچنان که باید کار نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازگشایی مساجد ایلام برای اقامه نماز

لزوم بازگشایی مساجد ایلام برای اقامه نماز