مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:452022-01-10فرهنگي

پایان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه سلفی20 ، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 عصر یکشنبه 19 دی ماه، - برگزیدگان دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 در آیین اختتامیه این رویداد سینمایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه سلفی20 ، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 عصر یکشنبه 19 دی ماه، در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران با اجرای مژده لواسانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مریم دوستی موسس و دبیر جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 گفت: ایستگاه پایانی همه ما سینمایی ها، شروع سفری نو و مجدد به قله آرزو ها و رویا های همیشگی مان است.

وی به 464 اثر رسیده و 86 اثر راه یافته به بخش مسابقه جشنواره شامل فیلم و فیلمنامه اشاره و از مدرسه فیلمسازی هیلاج، نهالت، فرهنگسرای ارسباران، انجمن سینمای جوانان ایران، یونیتک، خانه سینما و دفتر امور جشنواره های سازمان سینمایی به خاطر حمایت و همراهی در برگزاری این دوره از جشنواره سلفی20 قدردانی کرد.

دوستی با اشاره به درگذشت بکتاش آبتین و حمید لبخنده بیان کرد: چه خوب که سینما را داریم و سینما هست که این روز های تلخ و شیرین را برای ما جلوه گری کند؛ روز های تلخ کرونایی و از دست دادن ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20»

پایان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20»