مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:302022-01-10اقتصادي

مهلت بیمه اراضی زراعی تا پایان دی ماه تمدید شد


معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه از تمدید مهلت بیمه اراضی زراعی در استان تا پایان دی ماه خبر داد.

- رشید امینی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پیش از این مهلت بیمه اراضی زراعی استان تا 20 دی ماه بود، گفت: این زمان تا پایان دی ماه تمدید شده، لذا از کشاورزانی که تاکنون اراضی خود را زیر پوشش بیمه نبرده اند، درخواست داریم هرچه سریعتر برای پوشش بیمه ای اراضی زراعی خود اقدام کنند.

امینی با بیان اینکه تاکنون 185 هزار هکتار از اراضی زراعی استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه رفته، گفت: پیش بینی می شود امسال در نهایت 220 هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیر چتر بیمه برود.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون اراضی شهرستان های منطقه اورامانات کمترین پوشش بیمه ای را داشته اند، گفت: بیشترین اراضی استان در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و سنقروکلیایی زیرپوشش بیمه رفته اند.

امینی در ادامه اشاره ای هم به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای افزایش پوشش بیمه ای اراضی کشاورزی استان داشت و گفت: با تلاش های صورت گرفته توانسته ایم سهمیه استان برای اجرای این طرح را که پیش از این 150 هزار هکتار بود، به حدود 200 هزار هکتار افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت بیمه اراضی زراعی تا پایان دی ماه تمدید شد

مهلت بیمه اراضی زراعی تا پایان دی ماه تمدید شد