مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:202022-01-10اقتصادي

اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن استان تا15 بهمن ماه


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پانزدهم بهمن ماه اسامی متقاضیان و ثبت نام کنندگان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پژمان نیک اقبالی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ثبت نام مجردها نیز در نهضت ملی مسکن آغاز شده و معلولان جسمی حرکتی 20 سال به بالا و نخبگان 20 سال به بالای دارای گواهینامه از بنیاد نخبگان کشور، در صورت مجرد بودن می توانند در طرح جدید جهش مسکن نام نویسی کنند.

وی بیان کرد: افراد متقاضی مسکن ملی، باید از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده باشند.

نیک اقبالی تصریح کرد: متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.

وی با بیان اینکه بانوان مجرد بالای 35 سال که دارای فرزند و سرپرست خانوار هستند، نیز می توانند در این طرح نام نویسی کنند، گفت: بر اساس برنامه ریزی قرار است برای احداث خانه های طرح ملی نهضت مسکن در شهر یاسوج شهرک های جدید با همه امکانات ایجاد شود.

نیک اقبالی افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای یاسوج، باشت و سی سخت کمبود زمین وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن استان تا15 بهمن ماه

اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن استان تا15 بهمن ماه