مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:052022-01-10ورزشي

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا


در دنیای امروز با افزایش مشغله در زندگی و کمبود وقت، بسیاری از افراد وقتی برای ورزش کردن در بیرون از خانه و سالن های ورزشی و باشگاه ها پیدا نمی کنند.

- از طرفی از اهمیت ورزش روزانه در سلامتی و تاثیر آن بر رهایی از انواع بیماری ها نمی توان غافل شد؛ بنابراین ورزش خانگی و استفاده از دستگاه بدنسازی خانگی اهمیت قابل توجهی پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، در حال حاضر با توجه به اپیدمی کرونا ویروس و محدودیت دسترسی بسیاری از افراد به محیط های ورزشی بیرون از خانه مانند باشگاه و سالن های ورزشی، اهمیت ورزش خانگی و دستگاه های ورزش در خانه مانند خرید انواع تردمیل خانگی و یافتن بهترین تردمیل خانگی دو چندان شده است.

ضمن این که برخی از این وسایل مانند خرید فوتبال دستی کوچک می تواند علاوه بر ایجاد امکان ورزش در خانه، نوعی وسیله سرگرمی و تفریح در شرایط همه گیری و بعد از آن نیز باشد.

در ادامه به بررسی اهمیت ورزش در خانه و بهترین دستگاه ورزشی خانگی می پردازیم.

ورزش مقرون به صرفه و کاهش هزینه های روزمره امروزه علاوه بر موضوع مشغله کاری و هزینه های حمل و نقل برای رسیدن به باشگاه ورزشی، هزینه های ثبت نام و عضویت در این باشگاه های نیز گاهی بسیار عجیب و غریب و بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا