مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:002022-01-10حوادث

توقیف خودروی حامل سلاح غیرمجاز در شیراز


فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه خودروی سواری، حامل مقادیری سلاح و مهمات در محور شیراز- زرقان و دستگیری یک متهم به قاچاق اسلحه خبر داد.

- سردار رهام بخش حبیبی دوشنبه 20 دی در تشریح جزییات این خبر به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی از اعضای باند قاچاقچیان با یک سواری ولکس تعدادی اسلحه را از استان های غربی بارگیری و قصد انتقال آن را به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی با مقام قضایی به محور زرقان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو متعلق به قاچاقچی را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو 17قبضه سلاح شکاری و 8 قبضه کلت کمری و 16 خشاب مربوطه (در مجموع 25 قبضه) که به طرز ماهرانه ای در قسمت های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروی حامل سلاح غیرمجاز در شیراز

توقیف خودروی حامل سلاح غیرمجاز در شیراز