مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:002022-01-10سياسي

اکران محله ای فیلم های جشنواره عمار در رفسنجان


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با اشاره به آغاز اکران های مردمی فیلم های این جشنواره گفت: امسال بحث اکران در مساجد، هیئت ها، مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها با جدیت بیشتر دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رمضانی صبح امروز 20 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایش فیلم های دوازدهمین جشنواره مردمی عمار با نمایش فیلم آن زمستان که روایتی از زندگی آیت الله مصباح یزدی عمار انقلاب بود، در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان آغاز شد.

وی افزود: با توجه به راه اندازی شورای محله، قصد داریم فیلم ها را با ظرفیت هیات امنا و دست اندرکاران، در مساجد شهر اکران کنیم و و در روستاهای شهرستان نیز آمادگی داریم که فیلم ها را در اختیار بگذاریم؛ در عین حال درخواستهای مدارس، دانشگاهها و حوزه ها را برای اکران فیلم ها با کمک آموزش و پرورش و دانشگاهها پاسخگو هستیم.

رمضانی در خصوص نحوه در اختیار گرفتن فیلم های جشنواره عمار توضیح داد: از ارگان ها، نهادها و عموم مردم که تمایل به نمایش فیلم های جشنواره عمار در سازمان یا در نهادهای های مردمی و خانوادگی خود دارند دعوت می کنم برای در اختیار گذاشتن فیلم ها از یکی از راه های ثبت نام در سایت ekran.

ammarfilm.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران محله ای فیلم های جشنواره عمار در رفسنجان

اکران محله ای فیلم های جشنواره عمار در رفسنجان