مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:552022-01-10سياسي

حوزه قضایی شهر درح؛ پیشتاز در الکترونیکی کردن پرونده ها


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه حوزه قضایی شهر درح یکی از حوزه هایی است که در الکترونیکی کردن پرونده های قضایی موفق بوده است، گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه حوزه قضایی شهر درح یکی از حوزه هایی است که در الکترونیکی کردن پرونده های قضایی موفق بوده است، گفت: در زمینه صلح و سازش در این حوزه قضایی نیز باید گفت که 50 درصد پرونده های وارده با تلاش سازشگران و صلح یاران به صلح انجامیده است و این حوزه یکی از موفق ترین حوزه ها در زمینه صلح و سازش است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی، امروز دوشنبه 20 دی ماه در حاشیه بازدید از دادگاه و حوزه قضایی درح گفت: دادگاه عمومی بخش درح علی رغم اینکه حدود یک سال است که تأسیس شده است، از جنبه های مختلف از جمله نظم و انضباط اداری، ترویج فرهنگ صلح و سازش و دادرسی الکترونیک پیشتاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در حال حاضر تمام پرونده ها در درح به صورت الکترونیکی ثبت می شوند و تنها بخشی از پرونده ها که از سایر شهرستان ها ارجاع داده می شوند قابلیت الکترونیکی شدن را ندارند.

حمیدی تصریح کرد: در زمینه صلح و سازش در این حوزه قضایی نیز باید گفت که 50 درصد پرونده های وارده با تلاش سازشگران و صلح یاران به صلح انجامیده است و این حوزه یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه قضایی شهر درح؛ پیشتاز در الکترونیکی کردن پرونده ها

حوزه قضایی شهر درح؛ پیشتاز در الکترونیکی کردن پرونده ها