مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:552022-01-10اقتصادي

دولت قبل از حذف ارز 4200 تومانی سیاست های حمایتی را اعمال کند


رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی مادر تخصصی توسعه صنعت طیور کشور معتقد است، در صورت حذف ارز 4200 تومانی قیمت مرغ افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد، - ایسنا/کرمانشاه رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی مادر تخصصی توسعه صنعت طیور کشور معتقد است، در صورت حذف ارز 4200 تومانی قیمت مرغ افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد، لذا دولت باید از قبل تمهیداتی را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در نظر بگیرد.

برومند چهار آیین در گفت و گو با ایسنا، از تصمیم دولت مبنی بر حذف ارز 4200 تومانی به عنوان یک تصمیم مدیریتی برای یک جراحی بزرگ در اقتصاد کشور یاد کرد و افزود: گرچه ارز 4200 تومانی مزایایی هم برای اقتصاد کشور داشت، اما آسیب های آن خیلی بیشتر بود، لذا در شرایط کنونی و در صورت فراهم بودن زیرساخت های لازم، حذف ارز 4200 تومانی خواهد توانست اثرات مثبتی در اقتصاد کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه حذف ارز 4200 تومانی تصمیم کاملا درستی از نظر مدیریتی است، گفت: این تصمیم زمانی خواهد توانست به درستی اجرایی شود که زیرساخت های لازم برای این جراحی بزرگ اقتصادی در کشور فراهم باشد و تمهیدات لازم برای حمایت از اقشار آسیب پذیر اندیشیده شده باشد.

رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی مادر تخصصی توسعه صنعت طیور کشور افزود: در صورتی که زیرساخت های لازم برای این تصمیم در کشور مهیا نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت قبل از حذف ارز 4200 تومانی سیاست های حمایتی را اعمال کند

دولت قبل از حذف ارز 4200 تومانی سیاست های حمایتی را اعمال کند