مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:302022-01-10بين الملل

ادامه واکنش ها به انتصاب حلبوسی در سمت ریاست پارلمان عراق


سفارت آمریکا در بغداد ضمن تبریک به محمد الحلبوسی برای انتصابش در سمت ریاست پارلمان عراق، تسریع در تشکیل کابینه ای جدید را خواستار شد.

همچنین رهبران اقلیم کردستان، - سفارت آمریکا در بغداد ضمن تبریک به محمد الحلبوسی برای انتصابش در سمت ریاست پارلمان عراق، تسریع در تشکیل کابینه ای جدید را خواستار شد.

همچنین رهبران اقلیم کردستان، رییس پارلمان عربی و رییس پارلمان کویت به الحلبوسی تبریک گفته و آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، سفارت آمریکا در بغداد امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک به محمد الحلبوسی برای انتصاب مجددش در سمت ریاست پارلمان عراق و همچنین انتصای حاکم الزاملی و شاخوان عبدالله، به عنوان معاونان اول و دوم او، اعلام کرد: آمریکا از آغاز جلسات پنجمین پارلمان عراق که بخشی جدایی ناپذیر از روند دموکراتیک در عراق و حاکمیت ملی است، استقبال می کند.

سفارت آمریکا در بغداد در ادامه بیانیه خود با اشاره به نقش مهمی که عراق در برقراری ثبات و امنیت منطقه ای ایفا می کند، ابراز امیدواری کرد، رهبران عراق و پارلمان جدید هر چه سریعتر روند تشکیل کابینه ای جدید را که بتواند به مسؤولیت مهم حمایت از دموکراسی و حاکمیت ملی و مقابله با چالش های فعلی عراق و منطقه ادامه دهد، آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واکنش ها به انتصاب حلبوسی در سمت ریاست پارلمان عراق

ادامه واکنش ها به انتصاب حلبوسی در سمت ریاست پارلمان عراق