مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:202022-01-10سياسي

وضعیت نهاده های دامی در خراسان شمالی مناسب نیست


استاندار خراسان شمالی با اشاره به خشکسالی به وجود آمده، گفت: وضعیت نهاده های دامی در استان مناسب نیست و باید برای حل این مشکل راهکار اجرایی داشته باشیم.

- ، محمدرضا حسین نژاد صبح دو شنبه در دیدار مسئولان جهاد کشاورزی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بهره مندی بهینه از منابع آبی با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید سرلوحه کار استان به ویژه در بخش کشاورزی باشد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حساسیت بخش آب در استان بالاست، گفت: یکی از هدف گذاری های مهم استان استفاده بهینه از منابع آبی و سیستم های نوین آبیاری است.

وی سنددار کردن اراضی را از دیگر اقدامات استان در بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: این اقدام موجب هویت دادن به کشاورزان است و باید از این فرصت در راستای یکپارچه سازی اراضی با هدف اجرای سیاست های توسعه بخش کشاورزی استفاده بهینه کینم.

حسین نژاد خشکسالی را واقعیت روز جامعه توصیف کرد و گفت: وضعیت نهاده های دامی در استان مناسب نیست و باید برای حل این مشکل راهکار اجرایی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها در کشور، بیان کرد: تجربه نشان می دهد وجود یارانه در ارائه کالاها موجب بروز تخلف و ضعف کشور در مبادلات اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نهاده های دامی در خراسان شمالی مناسب نیست

وضعیت نهاده های دامی در خراسان شمالی مناسب نیست