مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:152022-01-10پزشكي

بیماران خاص در دوران کرونا چه دغدغه هایی دارند؟


مدیر گروه آموزشی مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با ارائه مقاله در اولین کنگره ملی «رصد اجتماعی پاندمی کووید 19» به بررسی مشکلات روانی و اجتماعی بیماران خاص در دوران همه گیری کرونا پرداخت.

- مدیر گروه آموزشی مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با ارائه مقاله در اولین کنگره ملی رصد اجتماعی پاندمی کووید 19 به بررسی مشکلات روانی و اجتماعی بیماران خاص در دوران همه گیری کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غنچه راهب، عضو دبیرخانه رصدخانه اجتماعی کووید 19، در این کنگره گفت: بنیاد بیماری های خاص، بیمارانی که دچار نارسایی پیشرفته کلیه هستند، ام اس، تالاسمی و هموفیلی را جزو بیماران خاص می شناسد و همچنین خدماتی را به بیماران مبتلا به سرطان و بیماران پروانه ای ارائه می دهد.

وی درباره مطالعه ای که تحقیقی کیفی و تحلیل محتواست و در میان جمعیت بیماران خاص انجام شده، گفت: این تحقیق عمدتا در میان بیماران همودیالیز، هموفیلی و تالاسمی، سرطان، ام اس و HIV، با نمونه گیری گوله برفی در سنین متفاوت، اجرا شده است.

دکتر راهب با اشاره به این که نمونه های جمع آوری شده از استان های تهران، لرستان، کردستان، همدان و مازندران بودند، جداول مربوط به مشکلات روانی و اجتماعی بیماران خاص در دوران همه گیری کرونا را نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران خاص در دوران کرونا چه دغدغه هایی دارند؟

بیماران خاص در دوران کرونا چه دغدغه هایی دارند؟