مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:102022-01-10اقتصادي

شناسایی کالاهای غیر استاندارد در مراکز عرضه استان فارس


طی یک ماه گذشته کارشناسان استاندارد 7 نوع کالای غیر استاندارد ویا با جعل علامت استاندارد را در سطح مراکز عرضه استان فارس کشف و توقیف نمودند.

- شیراز- مدیر کل استاندارد فارس گفت: طی یک ماه گذشته کارشناسان استاندارد 7 نوع کالای غیر استاندارد ویا با جعل علامت استاندارد را در سطح مراکز عرضه در استان فارس کشف و توقیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضایی رهنما پیش از ظهر دوشنبه بیان کرد: کارشناسان این اداره کل به منظور کنترل مراکز عرضه کالا و جلوگیری از عرضه کالاهای فاقد علامت استاندارد و یا کالاهایی که نشان استاندارد را جعل کرده اند بصورت مداوم مراکز عرضه کالا را در سطح استان مورد بازرسی قرار می دهند.

رهنما افزود: این کالاها شامل دستمال کاغذی – لوله های UPVC-روغن زیتون پومیس – شیرآلات ساختمانی و آبگرمکن گاز سوز بوده اند.

وی افزود: دستمال کاغذی با مارک ایفل با جعل علامت استاندارد، دستمال کاغذی درنا با جعل علامت استاندارد، دستمال کاغذی بامارک آیسین ودستمال کاغذی کشمیر با جعل علامت استاندارد بصورت وسیع در سطح استان مشاهده گردیده و متأسفانه این نوع دستمال کاغذی ها در محل چهارراهها، کنار جاده ها ودر میادین پرتردد شهر به فروش میرسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی کالاهای غیر استاندارد در مراکز عرضه استان فارس

شناسایی کالاهای غیر استاندارد در مراکز عرضه استان فارس