مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:052022-01-10اقتصادي

زمینه های ماندگاری و مهاجرت معکوس روستاییان در اردبیل تقویت شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر تقویت زمینه های ماندگاری روستاییان در روستاها و افزایش تولیدات دامی و کشاورزی تاکید کرد.

- ، کمال الدین میرجعفریان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقویت اقتصاد روستا نیازمند مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی است که با این اقدام می توان ماندگاری روستاییان در محل سکونتشان را نیز تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ارزش افزوده تولیدات کشاورزی امری ضروری بوده و باید با برنامه ریزی های لازم در این راستا حرکت کرده و زمینه ماندگاری روستاییان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اختصاص تسهیلات برای مکانیزه کردن کشاورزی در روستاها، ایجاد گلخانه و صنایع تبدیلی برای تولیدات دامی را از جمله نیازمندی های جامعه روستایی استان دانست.

میرجعفریان بیان کرد: توجه به ایجاد حوضچه های پرورش ماهی، اجرای طرح هایی چون سد معیشتی و تأمین آب شرب روستاییان از جمله برنامه های ضروری برای تقویت اقتصاد روستاها بوده و باید با همکاری دهیاران مرتفع شود.

وی عمده مشکلات روستاهای استان را معیشت و اقتصاد ذکر کرد و افزود: باید با استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اختصاص تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد زمینه احصا نیازمندی مسکن و احداث آن اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های ماندگاری و مهاجرت معکوس روستاییان در اردبیل تقویت شود

زمینه های ماندگاری و مهاجرت معکوس روستاییان در اردبیل تقویت شود