موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:552022-01-10اقتصادي

لزوم تغییر الگوی کشاورزی آران و بیدگل به سوی کشت گیاهان دارویی


سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: تغییر الگوی کشاورزی آران و بیدگل به سوی کشت گیاهان دارویی لازم است مورد توجه کشاورزان این شهرستان قرار گیرد.

- علی اکبر رضایی صبح دوشنبه در دیدار با جمعی از اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی و تعاونی دامداران شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: بحران آب یکی از موضوعات جدی است که مردم و مسئولین باید برای برون رفت از این بحران اقدامات لارم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی آب زیادی مصرف می شود، ابراز داشت: از این رو لازم است در بخش کشاورزی هم برای بهینه شدن محصولات و هم صرفه جویی در آب مصرفی از فناوری و تکنولوژی های نوین استفاده شود.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با اشاره به اینکه باید کشاورزان و دامداران مورد حمایت بخش های مختلف اجرایی و خدماتی قرار بگیرند، تصریح کرد: کشاورزان نیز باید به سمت فناوری های نوین پیش بروند چراکه غفلت کشاورزان و دامداران از این مهم باعث کاهش بهره وری و تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان آران و بیدگل هفت هزار و 600 بهره بردار در بخش کشاورزی وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از پنج هزار نفر عضو نظام صنفی کشاورزی هستند.

رضایی یکی از راه های مؤثر در صرفه جویی در آب را تغییر الگوی کشت کشاورزان در شهرستان آران و بیدگل دانست و گفت: اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر الگوی کشاورزی آران و بیدگل به سوی کشت گیاهان دارویی

لزوم تغییر الگوی کشاورزی آران و بیدگل به سوی کشت گیاهان دارویی